Seb Merhaba kızlar, bugun 6+1 olduk doktora gidecegim. 5+1 de keseyi gormustum 8.3mm idi. Cok gergin ve cok heyecanliyim. iki bos gebelik yasadim, bu sefer yine bos olur mu diye korkularim cok. dua ederseniz cok sevinirim.
segah06 Seb canım içini ferah tut. Allahın izniyle güzel haberlerini alırız. Dua edeceğim sana. Ama içime doğan her şeyin yolunda olduğu. Allah’a emanetsin ♥️
nidayalcindag09 Seb korkma güzelim içini ferah tut. Bol bol dua edeceğim sana 🙏 güzel haberlerini bekliyoruz 😍
Minikmucizelere Seb kalp atisini duyup duymadigini banada haber eder misin bende yeni ogrendim hamileligimi henuz doktora gitmedim pazartesi gidecegim uygulamada gidecegim gun tam altı haftalık olmus olacak gosteriyo merak ediyorumda kalp atisini duyar miyim diye😊
Seb segah06 yaaa cok tesekkur ederim, tanimadigimiz kisilerden boyle dualar almak oyle duygulandiriyorki, Allah razi olsun🥺❤️
Mucizemm_86 Merhaba arkadaşlar bende 6+2 gebeyim 5+3 ye hem keseyi hem kalp atışını gördük vajinal ultrason la geçmişte düşüklerim çok oldu ama iki gündür tüm belirtilerim gitti göğüs hassasiyetligi ağrısı ve bulantı yarın kontrol günüm ne olur dua edin inşallah herşey yolundadir
Seb Boncukveannsi hep oyle yapiyorum kalp atisini duydum ama icim hala bir tuhaf her gun duaediyorum saglikla kucagimiza alalim
Boncukveannsi Seb şükür duymussun 🥰 bende senin gibiyim 1 defa kalp durma sonucu bebeğimi kayıp ettim şimdi gene hep öyle sanıyorum ama Rabbime emanet evlatlarımız lütfen içinizi ferah tutun 🥰