aslansmommm Sevgiiss daha bir hafta var keşke bugün olsa çok özledim oğlumu son ultrason kağıdını çerçeveledim koydum karşıma akşama kadar gelip gidip ona bakıyorum 🤭
Nujinkanat Ben pek Perşembe günü gitcem 2. gidişim olacak 🥰🥰 10 haftada olmam lazım doktor demedi ama benim hesaplarıma göre öyle ☺️