Miniksena Dün üçlü tarama için doktorumuza gittik. Bebeğin kilosu ve boyu sanki internette belirtilenden farklı. Doktor herşey normal dedi ama içim rahat etmedi. Sizin bebişlerinizin boyu ve kilosu ne acaba?
Miniksena Nagos kilosu 150 gr boyu 14 cm diyince tombalak bi kız olcak heralde dedim :) boy olarak okuduğum bi yerde 17 cm yazıyodu kafama takıldı o yüzden