Fbebek-0965 Selamlar 10+5 günlük hamileyim bugün kahverengi leke gördüm . Sizce bundan korkmalı mıyım? Normal mi ? Başına gelen oldu mu? Benle paylaşırsanız çok sevinirim.
merve-1998 Fbebek-0965 Benimde 12.haftama kadar kendimi yorduğumda gelmişti Progestan kullandım geçti sende doktoruna danış canım ilaç verir geçer panik yapma ciddi bişey değildir inşallah
Usnac1995 Haftamda bende de oldu . Hatta sonrası kanamaya döndü. 4 gün sonra bir kan pıhtısı geldi ve bitti. Doktor kanama alanı yok dedi. Progestan verdi bir de iğne verdi. Şükür geçti . Ama baktırmanız da fayda var kanama alanı falan olabilir belki