Kizlar ignenin bugun 13. Günü🫠 adet olmama daha 6 gün var. Ama bugün normalde adetimden 2 gün önce gördüğüm belirtiler var. Vajinal bölgede ıslaklik yani adet olacahim zaman farkli bir islaklik olur oyle birsey var yine tam ifade edememis olabilirim🙄 ayriyeten akıntım zaten var, karnımda hafif sancı var. Adet erken mi olucam yoksa ignenin etkisi mi ? Gebelik olmayacak diye çok korkuyorum doktorum bikac ay daha deneyelim eger yine gebelik olmaz ise rahim filmi isticem dedi. Tüplerin tıkalı ise gebelik olmaz zaten dedi. Bu syledigi aklımdan çıkmıyor kendimi yiyip bitiriyorum ya öyle bise varsa napicam diye düşünüp duruyorum. Adet tarihim yaklaştıkça geriliyirum iki gündür surekli ağlayıp duruyorum😔