Tobeshh kesinlikle mükemmel bı yer ben acıya dayanıklı biri değilim işlem oldu bitti bu kadar mı dedim ne ara yaptınız dedim girince eminim sende aynısını diyeceksin ☺️ hatta doktorlarımızın alttan yaptığı muayene var ya o daha acı veriyor emin ol yanı hiç bişi ☺️