Hayrunnisakygsz Canım anneler sorum şu ki, 32. Haftada doğum iznine ayrıldığımızda doğum paramız ay ay mi yatıyor yoksa 16. Haftanın sonunda mı? Asgaride doğum parası ne kadar?
Eda_elvan94 Hayrunnisakygsz rapor bitiminde yatıyor be de bekliyorum.32 de izine ayrıldım şuan 36 haftadayim rapor Kasım da bitiyor sonrasında ptt yatiyormus
Ziynet4459 Sekerbebekkk öyle oluyor mu yani aylık doğum ücreti alınıyor mu benim için öyle daha iyi olur çünkü malum artık tek maaşla geçinilmiyor
Sekerbebekkk Hayrunnisakygsz evet kendi iş yerimizin muhasebesiyle ilgileniyorum geçen sene doğum iznine çıkan bir personelimiz rica etti 20 günde bir onay verir misiniz diye her 20 günde bir onay verdim ay ay yattı hesabına sende konuşup rica edersen hallederler
Sekerbebekkk Ziynet4459 evet oluyor kendimde aralık gibi izne çıkacağım şimdiden diğer muhasebeciye söyledim bende öyle yapacağım dediğin gibi tek maaşla geçinmek baya baya zor bu devirde
Hayrunnisakygsz Sekerbebekkk peki şuan da asgari ücretle sigortası yatan çalışana ne kadar doğum parası yatıyor bilginiz varmı?