Grmcmrv Bhrkrds merhaba ben eve geldiğim gibi annem taktırmıştı bir oh çektim çünkü o yara hareket ettikçe o kadar can acıtıyor ki korseyi takınca yeniden doğmuş gibi oldum hemen ayaklandım hiç yatmadım diyebilirim
Grmcmrv EdSusam hayır ilk başta normal külot gibi olanlardan çok aşırı sıkmayandan takmıştım Temmuz ayında yapmıştım doğumu ve evim serindi yara iyileşince normal korseye dönmek daha rahat olur