Yehsen-27 normalde ılk tahlıllerımde 2.08 cıkıyordu normal dıyordu doktorum ama bu ay yanı 24. Haftama gırecem suan 4.08 di galıba yanı sınırda kalmısım doktorumda daha da yukselmesın dıye hap verdı bende sasırdım bol su ıcerım tuz tuketmem kolay kolay ama yükselmiş cunku benım hep normal cıkardı hamılelıkten oncede ama doktorum gebelıkte yukselebılır korkma dogumdan sonra duzelır dedı 😞inşallah duzelır