Yesil07 Kızlar bebeğiniz kaçıncı haftada geldi ve kaç kg ile doğum yaptınız? Bir de doğum şekliniz nasıldı?
tugba-polat papatya_35 sizin neden kilo almadı acaba benimde plesanta yaşlanması olduğu için almıyor da
caniminikizleri Yesil07 ilk ikisi normal doğum oldu ilk oğlumu 2 kilo 800 gram ile ikinci çocuğum kızımı 3.500 gram ikizlerimi ise sezeryan doğum ile 2.590 biri 2 kilo diğerini doğum yaptım ☺️
papatya_35 tugba-polat Benim sebebi bilinmiyor malesef, doğum sonrası doktorum plesanta çok iyi görünüyordu dedi. Son 1 ay boy kilo tamamen durdu 😞
Yesil07 Dilayyyyy benimde 39 suan 3800 doktor eğer bu hafta gelemezse haftaya sezeryanla alırım kg su 4 ü geçer dedi 😔😔 ama hiç sancım ağrım yok
Birgul Yesil07 37+5te 2900 doğdu kızım kordon dolanması ve doğumun başlaması sonucu ile sezaryene alındım☺️
Dilayyyyy Yesil07 bnmde sancmm yoktu bol bol yuru ama gerckten cok yuru dinlerek yani, plates yap merdvn in cik skuat yap
Burcu_asf Yesil07 normal doğum du 40+3 de geldi paşam 3620 ydi 🧿🧿 2.ye hamileyim 🙈 kilo sağlıklı çocuk anlamına gelmiyor ama inşallah bu bebeğimde kilosu güzel olur
tugba-polat papatya_35 benim gorumceminde öle belli bi haftadan sonra iki gebeligindede durmuştu tamamen ama sizin yine iyi doğmuş üzülmeyin onun 1 kilo gibi doğmuştu ikiside
papatya_35 tugba-polat Su an sağlıklı çok şükür, tekrar bebek düşündüğümüzde umarım aynı şeyi yaşamayız 😞