Ozge1234_ Arkadaşlar bugün 5+3 olduk bugün lavobaya gittiğimde peçeteye pembemsi bir leke farkettim önemli bişey olabilir mi korkuyorum 🥺 1 kimyasal gebelik 1 de kürtajım var bebeğimin kalbi durduğu için
Kbraylmz1 Ozge1234_ pembe canlı kan bende de olmuştu progestan kullandım geçti doktor korkulacak bişey değil demişti ama sizin kimyasal ve kürtajınız var bi kontrole gidin isterseniz. Eğer kan çok koyu kırmızı veya kahve rengiyse sıkıntı oluyor korkma stres yapma allahım meleğini korusun 🌸
Ozge1234_ Bellks burdq acil bakmıyor saçma sapan şeyler istiyor pedi görmek istiyor kanamayı görmek için falan
_Meliss_ Bol bol dinlen canım yerleşme kanaması da olabilir veya doktor duphaston tarzı bir ilaç başladıysa oda ilk kullanımda leke yapıyo benim öyle olmuştu. Sağ salim al kucağına inşallah
Ozge1234_ _Meliss_ hiçbir ilaç kullanmıyorum sadece folik asit cuma günü keseyi gördüm bu cuma da kalp atışı için gidicem internetten baktım normal yazıyor hep ama acile gidicem galiba araştırma hastanesine