Herkese merhaba arkadaşlar,30 haftalık hamileyim,kızım olacak nasipse.Kendim de hemşireyim,daha okuldayken bile hep normal doğum isterdim.Maalesef gebeliğimde belimde sıkıntılar çıktı yürüyemedim,oturamadım vs çeşitli işlemler geçirdim şimdi şimdi yürüyorum.Doktor baskı olmaması için sinirlenmek bile yok dedi.Kadın doğumcumla henüz konuşmadım ama çok yüksek ihtimalle sezaryen olacağım.Sonrasında yaşananlar dolayı korkuyorum,varsa tecrübelililer fikirlerinizi almak isterim?