Oelrlrkmemdmd Yeliz9509 33+0 da 1900 gramdı biraz minyon bi bebegim var şuan 34+0 haftalıgım haftaya gideceğim bakalım ne kadar büyümüş
Yeliz9509 izobellaaa-_- eeeee biz aynı haftadayıııZ🤰💕 bende 32 haftamda gittiğim de 2 kiloydu şuan 34 haftalığım 36 ya kadar bekleyip o zaman gideceğim, çalışamaz raporu almak için
izobellaaa-_- Yeliz9509 yaaaaaa😀 kilolarımız da aynıymış bana da doktor 2 haftaya düşürdü galiba bundan sonra da haftada bir olabilir
Yeliz9509 izobellaaa-_- işte bende muayene paraları uçtu gidiyor ondan 2 hfta sonra gel dedi ama işte ben mecbur raporu almak için 3 hafta sonra giderim dedim bi sıkıntım olmazsa🙏🏻Sonra izne çıkacağım zaten az kaldı kavuşmamıza 🤲🏼♥️
izobellaaa-_- Yeliz9509 sorma.Canım akıllılık ettim paket aldım ilk günden o zaman 125 liraydı şimdi 2 ay önce 165 olmuş Allah bilir şimdi kaç oldu Allah bildiği gibi yapsın bu baştakiler aminnnnnnnnn
43serife Oelrlrkmemdmd 33 de benim de 1900 gram di ve bir bı bucuk hafta geri de dedi iki hafta sonra gel kontrol edicez dedi ben gidesiye 36 haftalık oldu 2600 olmuş ama yine de minyon olur dedi bize de 38 + 5 de doğum olucak o zamana kadar 3200 olur anca belki
Aysenaz27 Anonymousmom boyunu nasil olcuyor ? Benim doktor boyunu olcemiyorum ultrasyona sıgmıyor dedi kafam karıstı suan
Hifaberra Mizgin09 ayy ne güzel maşallah kilo almış canım Benim de 37 de 2800 dü inşaallah çıkmıştır 3 üzerine canı başında sağlıklı olurlar inşaallah 🤲☺️ şimdi 39. Haftadayım daha gitmedim