Mrvtyzcglu Kızlar iki gündür basım çok ağrıyordu bugün sın raddade miğdemi bulandırıyor, gözümü ağrıtıyor çok fenayım ilaçta içemiyoruz malum nasıl geçecek bu migren
pembiktavsan Mrvtyzcglu ben bi yöntem görmüştüm iyi gelmişti. Yuvarlak makyaj pamuğunun üstüne yarım çay kaşığı kadar toz karabiber dökün sonra üstünü bi pamukla daha kapatıp kolonya dökün. Sonra bunu ağrıyan kısma yapıştırır gibi yapıp tülbent ile bağlayın. Bana oldukça iyi gelmişti umarım size de faydası olur.
MinnieMouse Mrvtyzcglu parol içebilirsin canım. Ensene buz koymak iyi gelir. Karartan perden varsa karanlıkta yat sessiz bir ortamda. Kaç haftalıksın? Belli haftalarda hacamat yapılıyor öğren ve kafa hacamatı yaptır 4-5 ay baş ağrısı kalmıyor. Geçmiş olsun.
Kbraylmz1 Mrvtyzcglu her hafta migrenim tutuyordu hamileyken tek çözüm hastaneye gidip iğne serum taktırmaktı zaten parol serum takıyorlar bende parolun çocuk şurubunu aldım eve mavi olandan 1 buçuk kaşık içiyorum şiddetine göre 2 kaşıkta olabilir 15 20 dk sonra kesiyor evde parol hap varda 2 tane içebilirsiniz ben hapı yutamadıgım için şurubunu içiyordum bide şurup daha etkili sanırım çözülmeyi beklemediği için çok geçmiş olsun
Oesra Parol Bol su Temiz hava Karanlık, gürültüsüz, kokusuz, ılık bir ortamda uyku Ekşi yiyecekler (limon, yeşil elma) Masaj Nane yağı Kahve(bazen çok iyi bazen çok kötü geliyor) Bana iyi gelenler.
Bsrabzks Mrvtyzcglu Allah yardımcın olsun canım seni çok iyi anlıyorum her hafta migrenim tutuyordu ve mideme vuruyordu resmen kusmaktan içim dışıma çıkıyordu kusarken beynim patlayacak gibi ağrıyordu evde içtiğim parol hiçbir işe yaramıyordu mecbur hastaneye gidip serum taktırıyodum orda da paroldan başka bişey vermiyorlar ama damardan alınca işe yarıyordu bende