findiklibadem Melkur saçlarım bembeyaz resmen ama bebeğimin sağlığından önemli değil ruh sağlığımı etkiledi biraz bakımsızlık ama bekliyorum boyatmıyorum
Deletedmom_7 Melkur iki kere boyadim. İlk üç ay boyamadim sadece. Bir 4. Ayda bir de 8. ayda boyadim. Amonyaksiz doğal boya aldım onunla boyadim zaten sık yaptığım bir şey değildi
Cicekk112 29 hafta gebeyim. 12 haftadan sonra 2 kere boyadım. Çok video izledim Dr lara sordum kanıtlanmış hiç bi zararı yok. Gratiste organik boya varr onunla boyadım.
S1907 Melkur benm 2 doktorumda saç boyamaya karışmıyor,sadece ilk 3 ayda boyatma demişti ondan sonra ombre yaptrblrsn yada tamanı boyatcaksan doğal boya kullanbilirsin dedi,
Egemen_ozgur_annesi Melkur ben ilk gebeliğimde de de bu gebeliğimdemde boyamadım da saçımı kestirmedim de 🤗 doğsun da öyle inşallah
Melkur Aylin355 öylemi yA ben sarıya boyatıyorum hep diplerim çok geldi tam boyatacaktım hamile olduğumu öğrendim o zaman bende biraz sabret edip doktora göre hareket edeyim teşekkür ederim ☺️
Aylin355 Melkur Benim saçlarım çok açıldığı için ben yeni hamileyken 1 kez kumrala boyadım tekrar dibim gelmesin diye bidaha boyamadım tahammül edemedim 😄
S1907 Melkur yani tabiki doktora sormanız daha sağlıklo çnkü burda kimse sizin sağlık durumunuzu bilmiyor doktorunuz sizi yönlnderiri