Eldgrn Brn23 genelde en geç ertesi günü çıkıyor hatta çogunlukla ben 1 kere gördüm akşam üstü ciktigoni onun dışında verdiğim tüm tahliller ertesi günü çıktı
Brn23 rabia333 genel olarak sordum ben düzgün bi soru sormuşum heyecanlıyım daha önce kan verişte tahminen kaçta almışsınız yani daha erken daha geç çıkmış mı diye . Söylemişler ya kaçta Çıkcağını diyo neyse