Kızlar merhaba ☺️planli sezeryan olacagim 36+6 haftalik hamileyim bu persembe gününe doktorum çağırmıştı gidecegim insallah ama bir önceki randevumda doğum icin tam tarih vermedi 5 eylulden sonraya bir daha gorusuruz gibi bir sey dedi tam hatirlamiyorum ama benim 2. Sezeryanim ve 11 aylik bir oglum var artik gercekten hem oğlumu kucagima almak hemde karnim beni fazlasiyla yoruyor 39 a kadar beklemek istemiyorum açıkçası bir de kimsem olmayacak en fazla 2 3 gun yanimda esimin halasi duracak o da eger cuma gunune denk gelirse hafta sonu calismadigi icin kadin yeni ise basladi cunku izin almasi mumkun degil annem gelemiyecek kayinvalidem zaten yok en azindan 2 3 gunde olsa yardimci olabilecek ama izte doktor 5 eylulden sonraya atarsa o haftanin cumasi ta 9 una geliyor ve bende gercekten tasiyacak güç kalmadi oluk oluk ter döküyorum hem oglumun pesinde kosmak hemde karnim beni cok zorluyor dikislerim açısından da korkuyorun zaten diyecegim o ki ben 3 Eylül istesem bu arada 3 Eylül’de 38+ 2 oluyorum istesem durumu anlatsam sizce kabul eder mi? İlla benim koydugum tarih diye diretir mi acaba ?