Merhaba bende bugün asiriri yan tarafım ağrıyor diye gittim bebiş iyi böbreğine bakalım dediler ultrasonda büyüme var kist gibi birşeyde gördüm rotgen çekelim radyolojiden randevu verdiler ama korkuyorum radyasyon almaktan sizlerde mi rotgenle ogrendiniz acaba