Sevgiozdemir belinayinannesii benimde haftaya yaptırmam gerekiyor ama yaptırma gerek yok diyenlerde var 🤔
yagmuraltintass belinayinannesii bence doktorların önerdiği herşeyi yapmakta fayda var diye düşünüyorum tabi siz bilirsiniz :)
belinayinannesii Sevgiozdemir bana da yaptırma diyenler oluyor ya o yüzden bende kararsız kaldım öylece
_edakrsu22 Ben yaptırdım bana göre 2 li tarama detaylı ultrason ve şeker yüklemesi yapılması gerekenler 3 lu 4 lu yaptrmya gerek yok
gecekusuanne Ben yaptırmicam doktor tercihi bize birakti bende panik atak ve anksiyete var bisey cikarsa bos yere psikolojik anlamda kendimi yipratirim hem hamileligi kendime zehir ederim hemde 4 yasindaki yavrumla ilgilnemem diye istemedim
belinayinannesii gecekusuanne Dr bana da aynı şekil söyledi tercih sizin diye, bakalım hayırlısı neyse o olsun hepimiz için😊