Kızlar ilk gebeliğim 36. Haftamdayım, 34 te gittiğimde doktorum bebeğin doğum kanalına yerleştiğini ve erken gelebileceğinden bahsetti. 39-40-41 bu haftalara kalmaz doğumun dedi. Bir de bebeğin kafası 2 hafta kadar önden gidiyordu. Son zamanlarda yani 2-3 gündür aşağıda çok şiddetli baskılar hissediyorum. Bazen bi anda suyum gelecekmiş gibi. Birde bebeğin eşinde yaşlanma başlamış dedi. 1-12 eylül arası tarih verdi. Sizce ne zaman olur ki? Ona göre hem temizliğimi hem kendi temizliğimi yapmak istiyorum. Bir de gurbetteyim kimse de yanımda yok maalesef. Kız kardeşim izin alıp gelecek ama benden haber bekliyor 🤦🏻♀️🥹