Kızlar cuma günü kırkımız çıkıyor. Benim de o gün davetlilerim var kırk çıkarma için gelecekler. Ben pazar günü yapmak istiyordum, çünkü çocukla ev işi yemek vs yapamam. Ama kırk günü geçtikten sonra yapılmaz diyorlar, öncesinde yapılır ama sonrasında yapılmazmış. Bu konu hakkında bir bilgisi olan var mı?