Gltanesi hiç merak etme hiç stres yapma plesanta rahimden çıkınca direk süt salgısı oluşuyor. Arkadaşımla aynı dönem hamileydik benden süt akarken ondan hiç birşey gelmiyordu doğum yaptığı gün maşallah çok güzel sütü geldi önden gelmesi aslında bence dezavantaj çünkü bebeğin emmesi gereken o kolostrom denilen ilk sütün önden akması bebeğin alamaması daha kötü bence