Merhaba ben adet tarihime göre 7+1 görünüyorum ama dün doktora gittiğimde kese ve bebek göründü ama kalp atışını duyamadık, doktor geç döllenme olabilir dedi haftaya gideceğim şuan 6+2 görünüyorum doktor için, ama biz duyamadık henüz kalbinin sesini inşallah haftaya gittiğimizde duyabiliriz :)