Cherry95 Eyll06 16 haftalığım o yüzden beklemedeyim. Yanlış bilmiyorsam 24-28 arası yaptırılıyormuş. Ben kesinlikle yaptıracağım. Hazır post açılmışken devlette yapılıyor mu bilen arkadaşlae yazsın lütfen
HSena38 Cherry95 evet devlette yapılıyor 🌸 Eyll06 24-28 arası Benim haftam geldi ama yaptırmayı düşünmüyorum açlık tokluk baktiracagim 🌸
Srdm Eyll06 hiç zorlanmadım kendi adıma canım, içtiğin şeyin zaten fantadan bi farkı yok mide bulantısı falan yapmadı sadece böyle çok yemek yemisim gibi ağırlık yaptı bende 1 saatte ama kısa sürdü geçti o da
_edakrsu22 Eyll06 bana gorede erkende doktor yaptırmayı düşünüyorsan 1 hafta içerisinde gel dedi bende gecenki kontrolde niye erken diye sormayı unuttum
Saheser Eyll06 yaptırdım 2 hafta oldu değerlerim hep sınırda çıktı dahiliyeye yönlendirdi takip halindeyim diyet yaptığım sürece sorun yok ama az bi kaçırsam hemen yükseliyor hamur işi pirinç ve tatlı herşeyden uzak durmak zorundayım artık
Pineapplee Eyll06 ben yaptırmayı düşünmüyordum açıkçası ama doktorum ısrar etti bebisin sağlığı için önemli dedi o yüzden 29. haftamda yaptırdım ☺️