Doğurdum normal doğum candır gerisi heyecandır diyorum 😄 Çok şükür doğurdum benim tosun 4.200 doğdu ama zorlamadı annesini iri olduğunu biliyordum da tartıp 4.200 dediklerinde şok oldum doktor bebeğim iri oldugu için durmadan emzirmemi söyledi iri bebekler daha çabuk sarılık olabiliyormus sürekli beslenmesi gerekiyormuş darısı başınıza sancı başlaması ve doğum 2 saat sürdü toplam şipşak doğum oldu. 2. doğumumdu benim 22 ay arayla oldu hepinize dua ettim kızlar sağlıkla kucağınıza alın bebeklerinizi inşallah