Beyzanurss o zaman bende bekleyim 32 yi. Çok merak ediyorum ama kilosu falan naskl oldu🙈 zaten heycandan unutmuşum 27 de sormayı🙄
Beyzanurss erken doğum riskim var. Çok sık gittiğimi bildiği için şu zaman gel demiyor bana🤣 o yüzden buraya sordum zaten.
Mebrure bakalım bana ne dıcek 32 de gıtcem artık.
Rapunzelinanasi
CananDuru
Genel olarak herkes 32 de gitmiş. Allah korusun bu kordon olayları falan korkutuyor beni.