Deletedmom_13
Adetiniz geçerse testi tekrarlayın.
Üç gün önce test yaptığımda negatif, adet günümde test yaptığımda pozitif çıkmıştı. İnşalalh bebeğiniz sizinledir. 🌿
Ben de zor gebe kalıyordum.İlk gebeliğim 17 ay sonra oldu. 22 haftalık Kaybettik.
2.bebek için 1 yıl uğraştım olmadı. Olumlamalara başladım 3.ay hamile kaldım. 19 haftalık Kaybettik.
3.bebeğim için 5 ay denedik olmadı. Olumlamalara başladım 3.ay hamile kaldım.Boş gebelik oldu. 1 nisanda kürtaj oldum. Kürtajdan sonra hep olumlamaları okudum. İnanarak yüksek sesle ve mutlu bir şekilde, 2 adet görüp 3.ay hamile kaldım. Şu an 4.bebeğime hamileyim. İlk defa bu kadar kısa sürdü gebe kalmam. Olumlamaların faydası olduğuna kesinlikle inanıyorum. Hala devam ediyorum olumlamalara.
Profilimde mevcut. Herkese tavsiye ediyorum. 🌿