Serpiiiiiillll Biz 11 hafta 3 günlük olduk ama bir hafta önden gidiyor siz cinsiyetini hangi haftada öğrendiniz benim gibi ilk haftalarda önden giden varmı
kahvesever__ Serpiiiiiillll 19 haftada öğrenmiştim ben genelde bebek kendi gösterirse söylüyor doktor göstermezse söylemiyor
Srn_83 Serpiiiiiillll 11+4 söledi bizimki. Alttan muayene yapıyor açıyı yakaladı göründü valla. Eğer alttan bakmıyorsa söle bi baksın muhtemelen anlar.
gecekusuanne 11+4 de gördü 1 haftaligina kizim diye sevin dedi yarin bidaha gitcez randevu verdi kesinlestirmek için 🥰