Elfens06 aşılama ile ilgili bir bilgim yok ama aynı adet döngüsü gibi ise ben reglime 10 gün felan vardı ovülasyon testi yaptım akıntım çok fazla diye çift çizgi çıktı o günlerde ilişki olmadı. Regli olmam gereken günde gebelik testi yaptım negatif çıktı üzerinden 5 gün geçti tekrar yaptım pozitif çıktı 4 gün geç döllenme gözüküyor benimki. Aslında ovülasyon testinde çıkan çift çizgi hamile olduğum içinmiş ama gebelik testinde çıkmadı 🤷🏻♀️ rabbim tüm bebek sahibi olmak isteyenlere, olanlara hayrlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🫶🏻