annelikyolundaa Merhabalar, daha önce doğum yapan ve çalışma hayatında olan kişiler yardımcı olabilir mi? İzne ayrıldıktan sonra doğum paranızı sgk’dan izin süresi sonunda mı aldınız yoksa aylık olarak alabildiniz mi?
Minikfil annelikyolundaa henüz doğum yapmadığım için parayı almadım fakat aynı iş yerinden alan arkadaşım olduğu için yazıyorum, iş yeri SGK ya nasıl bildirirse o şekilde yatıyormuş, arkadaşım aylık istedi , ben ise toplu
Paw annelikyolundaa bebek doğduktan sonra doğum belgesiyle aylık olarak alabiliyorsun ama belirtmen gerekiyor. Devlette kesinti yapıyo maaşının 3te 2si falan yatıyomuş