Bence hiç yaptırmayın biz direkt sağlam olsun diye fetal Dna yaptırdık .Riskli bir durum çıktı.Bu sefer 17.haftada amniyosentez yapıldı boşa strese girdik ve test sonucunu 24.haftada ancak verebildiler sonuç temiz geldi .%99 doğru dedikleri test hatalı imiş .2ay ağlayıp stres yapmama sebep olduğuyla kaldı.Şimdiki aklım olsa ikiliden sonra detaylı ultrasonu beklerdim.