ssssemaa 3.bebeğimi yaklaşık 10gün sonra kucağıma alacağım insallah. Ama hala ismi belli değil. İlk oğlum (5yasında) bebeği öğrendiği an itibariyle Ahmet olsun adı dedi ki etrafımızda arkadaşlarında bu isimde kimse yok. Ahmet ismini koymak istemiyorum ama acaba çocuğa malım mu oldu diye vicdan azabı da cekiyorum. Babasıyla daha çok egemen istiyor ben de Ege ismini daha çöl beğendim. Sonuç olarak kısıtlı zaman içerisinde çok kararsızız bize destek olur musunuz?
Sedefatlas ssssemaa Öncelikle sağlıkla gelsin beniimdeee su anda 35+3 bende ilk oğlumun adını Göktuğ Atlas koydum sırf babası istiyor diye Göktuğ koydum yoksa tek atlas olacaktı şimdi de ege koyucaz inşallah bende ege ismini çok beğeniyorum 🐣
ssssemaa ssssemaa İsimlerin anlamları Ege; sahip, yaşça büyük kimse, bir çocuğa bakan ve her şeyinden sorumlu olan Egemen; Buyruk ve hüküm sahibi, buyruğunu yürüten, bağımlı olmayan Ahmet; beğenilmiş, övülmeye değer, Allah’a şükreden