Sancılarım başlayınca acile geldim 3.sezeryanım olunca nst vs bakıldı ve sancı çıktı malum. Ultrasyon ile sezeryan dikişlerime bakıldı bayağa incelme olmuş ve riske atamayız dedi ve sezeryana 1 hafta önceden alınmış oldum. 38 olduk bugün 29 ağustosta sezeryan beklerken kızım dayanamadı geliyor. Dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻❤️