Sule0606 Bende hamileligimin başından beri yaşıyorum hatta kanamalar oluyor ara ara beni rahatlatan yemek karbonati ile gargara yapmak oldu az bir miktar suya yarım çay kaşığı kadar koyup karıştırıp gargara yaptım iyi geldi Bi süre sonra. Tuzlu suda iyi gelir diyorlar ama tansiyon sıkıntım oldugu için hic denemedim açıkçası