Anneadayi89 Düzenli degil ama ara ara böyle bir sanci giriyor o an hareket edemiyorum sizde de oluyormu dogum mu yaklasiyor
Helena Anneadayi89 bende aynı durumdayım kasık ağrıları sertleşme vs. Var ama hep ara ara düzeni yok yani. Bence doğuma hazırlık
Melisahinn Anneadayi89 bende aynıyım sizinle 37+1 hatta görmeden post açmıştım nişan su yok ama kasıklarımda sancı var dünden beri benimde
Nazli777 35.5 de bendede öylə ağri aşırı vardi kime söyledim soğuk almişsin dedi 3 saat agri icine kivirdim 35.6 sezeryan oldum suyum gelmiş bitmiş haberim yok 😓
Anneadayi89 Melisahinn benim 1-2 haftadir var bu sanci ara ara gelen nisanda yok daha ama artik dogurmak istiyorum agrilar uykusuzluk yürüyemiyorum hic sicak bi yandan ://
Yksldmr Anneadayi89 bende de öyle olmuştu ama sonra geçti bebek yerleşiyor büyük ihtimalle şimdi sancı bekliyorum ama yok
Melisahinn Anneadayi89 kanala girince de oluyormuş canım belki ondandır en son cuma günü muayenede 1 2 haftaya gelir demişti doktor belkide seninde öyledir