Merhaba arkadaşlar 15 gün önce bir kürtaj durumu yaşadım(bebegımızın kalbi durduğu için). Gebeliği istedik ancak folik asit kullanmadım öncesinde çünkü korunmasız sekılde 6-7 ay sonra oldu.Sonra ilk tahlillerde bebek ve keseyi görünce 5+3 te doktor bana decavit verdi sadece ebe içerisinde folik asit miktarı az diye folbiol yazdı yarım kullan dedi içerisinde sanırım yüksek orandaymış folik asit. Sonra kadın doğum doktoruna randevu almıştık hem devlet hem özel takıplı olalım diye devletteki doktor da folbiol içerisinde folik asit çok dedi. Folik asitinde yüksek oranda olması bebegın sağlığı açısından iyi değil dedi. Bırakmıştım imom iç dedi içerisindeki oranlar guzel diye. Başlamıştım ama 3-4 gün sonra kürtaj durumu oldu. Sormak istediğim şu ki doktor kürtajdan sonra 3 adet geçir dedi folik asitte gebelik öncesi rahimi hazırlanmak için kullanılması tavsiye ediliyor ya elimde kalan folbiolu kullanmak istedim siz nasıl kullandınız? Sizin de kullanmanız dahılınde bebegınızfe sorun olacağını söylediler mi? Folbiolü gebelik öncesi ve gebelik süresince nasıl kullandınız ? Doktorun söylemleri benim beynimi bulandırmıştı;) kullananların fikirlerini ve nasıl kullandıklarını öğrenmek istedim teşekkür ederim şimdiden🥰🥰