Bende yarım rahim ile hamile kaldım.
Tahmini 5haftalık ama 4 gündür kahverengi ile başlayan bir kere kırmızı pıhtı şeklinde kanamam oldu. Progestan kullandım şu an kanamam yok. Ama cuma günü 708 olan beta hcg değerim pazar günü 764 e çıkmıştı sadece 🥺 yükselme çok az bugün tekrar vereceğim ama düşük yapmış olmaktan korkuyorum 🥺