gamzesonmez ben genetik testlerimin sonucunu bekledim üçüncü gebeliğim için, çok şükür bir sorun çıkmadı ama temkin amaçlı kan sulandırıcı iğne kullandım hamileliğimin son haftalarına kadar. Siz de genetik testlerinizi yaptırın bence, ona göre hazırlanırsınız bir sonraki doğumunuza. İnşallah gönlünüzce olur her şey :)