Kızlar 34+4gunluguz 2 gün önce doktora gittim 1 parmak açılmam varmış imza karşılığı çıktım hasteden 2 gündür de çatı dedikleri bölgem de ağrı var ve ara ara sanki aşağıdan kramp gibi baskı hissediyorum düzensiz karnım sertleşio ilk gebeliğim hastaneye gitmeye korkuyorum ultrasondu ntsydi çok daha kötü oluyorum psikolojik olarakta aklimdan cikmiyo evde dogurmaktan korkuyorum ya yardıma ihtiyacım var gitmeli miyim ??