Mihrisah20200 Kizlar 35+7olduk sabah 5te ameliyata alıcam dua edin lütfen sancım çok var sezeryan olucagim için riskli sancimun o kadar yüksek çıkması 😑
Dark Mihrisah20200 he ben sizi hastanede sandım. Korkmayın gideceksiniz operasyon çok kısa sürüyor. Bebek ne Zaman doğdu anlamıyorsunuz bile. Sanciniz varmış yatıp dinlenin rahatlayin