_neslihan_s 37+4 haftalığım inanılmaz ciddi bir gaz sancım var o kadar kötü ki hep gaz sancım olurdu hiç böyle bir şey yaşamadım hareket dahi edemiyorum. Ne yapmalıyım nolur çok acil
ipekveatlas _neslihan_s hemen bi bardak ılık suya bi çay kaşığının ucuyla kimyon at ve hiç. iyi gelicek kesinlikle ben yerimdne kıpırdayamazjen eşim yapıyodu
Selamcanim Evet kimyon işi iyi gelir. Bir de havluyu ısıtıp ayaklarını sar mutlaka. Karnına koy diyemiyorum zararlı olur mu bilemem de. Sırtını da sıvaslasın biri.
Selamcanim _neslihan_s o zaman acile gidin bi. Belki de gaz sıkışması değildir. Sıcak su torbasını da zararlı buluyorlar göbeğe falan koyuyorsanız. Bilemedim Allah korusun.
Ebruka02 _neslihan_s evin içinde sürekli yürüyün mümkünse merdiven inip çıkın, tuvalette oturur pozisyonda da bekleyebilirsiniz yani bunlar da işe yaramazsa acile gidin bence 2 gün süren gaz sancısı tehlikeli gibi çok zordur bilirim