Lalemsi109_ iki normal dogum yaptım. Ilki cahilligimdi , sadece 1 takim pijama almistim. Muayeneye geldiklerinde dikislerle cikar et cok zor olmustu. Ikinci hamileligim olursa kesinlikle gecelik ve pijama takimi alacagım diye sürekli soylendim, kim sorsa bir tane gecelik muhakkak cantanda olsun doktorlarin seninle işi bittiginde giy pijamani otur dedigimde çok oldu. 2. Dogumda giydim geceligimi kurbanlik koyun gibi bekledim doktorumu muayene bittikten sonra misafirler gelmeden pijamaya geçtim hemen 🙏🏻 lcw da indirim yakalayabilirseniz eğer cok uyguna da alırsınız ben geceligimi 66 pijama takımımı 63 tl ye almıstım