Cnsukdr51 Kızlar merhabalar aklıma takılan bir soruyu soracağım günler geçtikçe iyice insanın içi içine sığmıyor. Suyum geldiğinde hemen apar topar evden çıkmakmı gerekir. Yoksa duş alıp hemen hastaneye mi gidilmesi gerek.
sgok Cnsukdr51 ben halamı hatırlıyorum suyu geldikten sonra duşunu aldı sakin bi şekilde hastaneye gitti
tcasl Cnsukdr51 benim suyum gelmişti apar topar gittim oysaki hiç aceleye gerek yokmuş 🙃 duş alıp hazırlık yapıp sakince gidin
ikinciannelik Cnsukdr51 Benim saat 4 de suyum gelmişti duşa girdim yemek yedim hazırlandım 8 de gittim hastaneye sancım evdeyken başlamıştı ama doktorumu aradığımda telaş yapmana gerek yok sancın sıklaştığında gel demişti sıklaşınca gitmiştim.
kizannesiyimm Cnsukdr51 ılık bir duş alıp sancını bekle 10 dakikaya düşünce gel dedi doktorum hastane bize ve ona çok yakın diye ama bazen sancı olmayabiliyormuş. Sancın olmazsa da birkaç saat sonra gel, duruma göre hareket ederiz dedi
Diylia 3 ay önce doğum yaptım.Sabah uyurken birden suyum geldi saat 10 buçuk gibi.Sancım falan yoktu bende duş aldım, saçlarımı kurutup düzleştirdim.Sonrada eşimi falan aradım.Öglen de hastaneseydim
Cnsukdr51 Diylia bende temiz gitmek isterim her zaman duş alıyoruz ama, bi yandan endişe korku heyecan o an nasıl olacak bilmiyorum ☺️
Diylia Cnsukdr51 Çok da dert etmeyin zaten sancı çekerken terlemekten ne duş kalıyor ne saç ne baş:)))