Lilya_pn Merhaba hanımlar, ben gebelikte 37 haftama girdim su an normal doğum gözüküyor. Benim merak ettiğim normal doğum sonrası ne kadar kanamanız oluyor. Nasıl ped almalıyız ya da nasıl bir iç camasiri gerekiyor ve kac tane alalım yanımıza ?
Archenemy_56 Lilya_pn ben ilk gün depend taktım cnmm ertesi gün doktorum gerek yok normal pede geç artık dedi hastaneden taburcu olurken gece pedlerinden taktım sıkıntı olmadı sanırım kişiye göre değişir ama geneli pedle devam ediyor benim duyduğum ve sanırım 20 gün azar azar da olsa kanamam olmuştu
Suuraismom Lilya_pn kotex gece külodu var 1 pakette 2 adet var ondan 2 paket al zaten ilk günler çok oluyo sonra azalıyo. Benimilk kızımda ilk 3 gün yoğun oldu kanama sonra azaldı 10. günde tam olarak bitmişdi. Eğer normal doğum olursa çoğu kanı doğum anında attığın için çok uzun sürmüyor ama sezeryanda daha uzun sürüyomuş dye duydum
sliya30 Lilya_pn canım lohusa pedi aldım berbat hiç kullanmadım sadece bimin gece pedlerini kullanabildim.. Orkid vs marka bile benlik değil ama şu bimin harika
Gny18 Lilya_pn kişiden kişiye değişiyor kanama durumu canım. Benim 20 gün sürdü depent aldım çok memnun kaldım sonra normal pede geçtim kanamam azalınca ekstra bi kilot almamıştım evde olanlardan giydim. Ama depent kesinlikle öneriyorum.
Lilya_pn Archenemy_56 Ah teşekkür ederim . Depent almış kayinvalidem . Onu koydum. İç camasiri yuksek bel ve sert likeali mi almaliyim. Karin küçülsün diye ? ya da normal pamuklu mu?
Archenemy_56 Lilya_pn rica ederim ben ilk hamile iç Çamaşırı giymiştim hastanede ped takınca rahat olmadı normal yüksek bel pamuklu çamaşırda çok rahat ettim zaten sezeryan olmazsan çamaşır hiçbir şekilde rahatsız etmiyor sadece bedenine göre al ki Normal doğuma bağlı dikişin olursa rahatsız etmesin 10 gün sonra da korse takmaya başlamıştım karnım küçülsün diye Doğumdan sonra benim karnım hiç küçülmedi sadece sertliği gitti 1 ay düzenli korse kullandım dümdüz olmuştu bakalım 2.de de yine aynı olacak mı Merak ediyorum 😊
Damla1995 Lilya_pn yani kanamam ne kdr surdu htirlamiyorum ama cok cok fazla olan bir kanama soz konusu dgl ilk 2 tane kdr buyuk hasta bezi olandan kullanmisdim. Dha sonrasinda bebek bezi bikactane takdm rahatlik acisibdan iyi oluyor.snrada ped zaten. Ama bu soylediklerimdede dolu dolu bi kanama yokdu asasen dhaa kucuk bisyde olablrmis.ilk bikac tane haric ilk ve ikinci gun yani onlara buyuk kullan ama sonrasi cokta onmli dgl.. ic camasi olarakta buyuk beden penye camasir. Yanina her ihtimale karsi yedekli koy belki gecme falan yapar belli olmaz. Ama kesinlikle buyuk beden al.
ikimelekannesi___ Lilya_pn bir paket depend aldım bitene kadar rahat olduğu için kullandım yazdı bide Orkid yaoisiyordu falan çok terletiyordu nedense depend bittikten sonra bir hafta falan oldu ortalama normal pede geçtim o zamana kadar da dikişlerin biraz iyileşti en azından daha rahat oldum
Lilya_pn Teşekkür ediyorum arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için simdi alışverişe cikip alacağım yuksek bel penye kilot..Benim hastane çantası icin koyduklarim sanirim biraz seksi..🤭