OnurMelikeYal Arkadaşlar Doğum öncesi yeni alınan göğüs Kalkan’ı, meme ucu, süt sağma Makinesi, emzik, biberon gbi şeylerin temizliğini nasıl yapmalıyız? Suda kaynatsak herhangi bi hasar oluşur mu? Yapan arkadaşlar var mı? Veya başka Önersi olan ??
sudamlasi OnurMelikeYal emzik ve biberon kaynatılıyo diğerleri hakkında fikrim yok ürünün kullanma kılavuzunda yazar aslında nasıl dezenfekte edileceği☺️
Zuzu35 OnurMelikeYal biberon,emzik,ve sağma makinamı kaynatıyorum canım bende bir sorun yaşamadım ama suyunu çeşmeden alma kireç tutuyor üzerlerine
Sarella OnurMelikeYal Unibaby temizleme deterjanı var doğal yani satılıyor onlardan kullanabilirsiniz
rileyss OnurMelikeYal ben de göğüs kalkanı ve pompamı dün akşam kaynattım hiçbir sorun yaşamadım, sadece kaynarken tencereyle temas etmemesine dikkat edin, bir de 10dakikadan fazla tutmayın
Dncnjms Göğüs pompasını aldığım yer bazı parçaları kesinlikle kaynatmayın bozulur dedi. O kısımları sirkeli suyla dezenfekte edebilirsiniz dediler. Emzik biberon vb kaynatılabilir.
OnurMelikeYal Teşekkür ederim kızlar ben de kaynattım hiç bsey olmadı çok şükür 🙏 onlar da artık çantamıza gidebilirler 😇