Haticeeklyc Arkadaşlar 31+4deyim. Uyuyordum uykumdan korkarak uyanıp oturdum. Koluma sol göğsümden şeffaf bir sıvı aktı, normal midir?
tcasl Cansusahin05 neden öyle diyolar bilmiyorum açıkçası belki doğru bilgi bile olmayabilir burda okumuştum
Mervefurkann Ben 16+1 im benden de şeffaf sıvı geliyor sıktıkça kızlar git gide bir ineğe dönüşüyorum galiba 🤣 görünce cok da mutlu oldum sütüm gelecek diye çünkü annemin hic gelmemiş beni emzirememiş sütüm gelsin diye cok dua ediyorum 🐣💕🥰
zamaneannesi80 Cansusahin05 doktorlarda göğüslerin uyarılmamasını söylüyor.. bence dikkat edilmesi gereken bir konu
Cansusahin05 tcasl yaa normal mi yaptınız sezeryan mi bende artık hayırlısıyla sağlıklı Bi şekilde kucağıma almak istiyorum yavrumu