zamaneannesi80 [silindi] klavye hatası yada yazarken atlanan harfler filan değiş ama bariz yanlış yazılan şeyler delirtiyor beni de 😂 hayla.. utrasyon gibi
Bir_mucize_olsun1 [silindi] valla yeri geliyor ben bile bazen yanlış yazıyorum canım hızlı yazdıgım için kontrol etmiyorum yazdığımı öyle karman karışıyor bunlara çok takmamak lazım
hukukcuanne_06 O ne ki, ulturasyon u gördüğüm günden beri doğrusunu unuttum🤪 yani forumda her eğitim seviyesinden insan var kimseyi burda biz eğitecek değiliz malesef tek merak ettiğim kullanılan cep telefonlarının otomatik düzeltmelerini neden kullanmıyorlar😣
Bir_mucize_olsun1 hukukcuanne_06 kız ben otomatik düzeltmeyi kullanıyorum ama otomatik düzeltme hep bozuyor benim kini 😂
hukukcuanne_06 Bir_mucize_olsun1 Allah Allah o da ilginç😅 ben düzeltme öner diyorum ama otomatik değiştirmesini kapatıyorum işime yarayan düzeltmeyi kullanıyorum