Aliyeyildiz 8hafta 5 günlük hamileyim. Akşamdan beri sağ kasığımda bi ağrı var . Normal midir? 4.haftada da çok olmuştu ama o zaman yerleşme olduğundan oluyo diye rahattım. O zamandan beri hiç yoktu ama bugün ağrıyınca endişelendim
Selcanmeral Aliyeyildiz canım ilk zamanlar çok normal hatta hamileliğin boyunca çok normal 😌 benimde ilk zamanlar kasıklarım çok ağrıyordu 2. Tramisterde hafifledi şu an 35+3 üm ve kasıklarım patlıcak gibi kasıkta taşıdığım için oluyormuş erkek bebekler genelde kasıkta oluyormuş belki bebişin erkektir ondan olabilir endişe etme korkulcak bişi olduğunu sanmıyorum
Aliyeyildiz Selcanmeral erkek olunca öyle mi oluyomuş. Çin takvimine göre de erkek çıkıyo ama bakalım hayırlısı 😃
Selcanmeral Aliyeyildiz bana öyle demişlerdi herkesin hamileliği farklı benimde çin takvimi erkek çıkıyordu erkek dediler genelde erkek bebek kasıkta oluyormuş işte bide bel ağrısı bacağa vuruyormuş bende öyle oluyordu