Minel123m Dün geceden beri az az su geliyor dünden beri yatıyorum acaba böyle ne kadar daha durur 3 cm açıklıkta var
sliya30 Minel123m az az geliyor ne denek canım suyun geliyorsa git hemen görün yada doktorunu ara sor
GamzeOkdem Minel123m Suyun geliyorsa hastaneye gitmen gerek doktoruna haber ver suyun gelmeye başlayınca 24 saat içinde bebeğin alınması gerek
Imaram3 Minel123m bugün dr dedi. Su öyle az az gelmez diye ama bende duyuyorum bazıların sızıntı damla seklinde geliyor bu nasil oluyor
Pembebulutt Imaram3 su az az gelmiyorsa belki başka bir şeydir doktorun bakmadı mı eve neden gönderiyor ki🙄
Imaram3 Pembebulutt hiç muayneye gitmedim ki canım ya perşembe cuma kontrolum şu kasılmalarım regli ağrılarım artarsa o güne kadar giderim diyorum bakalim
Ark Minel123m gebeliğin son günleri akıntı ćok olur onunla karıştırıyor olmayasın eğer şupheleniyorsan doktora git bebegini riske atma
Minel123m Kızlar dün geceden beri hastane yatıyorum zaten haftam küçük olduğu için bekletiyorlar su komple gelmiyor az az sızıyor çünkü kesesi komple patlamamış