Mysmrt Kızlar merhaba 12+4 olduk bugün sağlık ocağındaki doktor d vitamini verdi 3 aydır folik asit kullanıyordum ben doktora sormayı unuttum folik asiti kullanmaya devam etmeli miyim diye. Sizlerde nasıl oldu 3 ay sonrasında kullanmaya devam ettiniz mi ?
yigitinannesiiiii Mysmrt 12. Haftadan sonra bıraktırdı doktorum multivitamine başladık Canım multivitaminlern içersindede oluyor folik asit doktoruna söyle bence ama genele olarak 12 den sonra bırakılıyor
Nurertan Mysmrt ben 16. Haftaya kadar kullandım daha sonra multivitamin kullanmaya başladım içerisinde yine folik asit bulunuyor . En güzeli doktorunuza danışmanız 🌸
Nurr_22_22 Mysmrt 14 haftadayim yeni bıraktım multivitamin verdi birde d vitaminim filan düşüktü ona ilaç verdi
Mysmrt Rumiss Nurertan Zeynepsnu NazMH yigitinannesiiiii Hepinize çok teşekkür ederim ilginiz ve verdiğiniz bilgiler için Allah razı olsun🥰♥️
NazMH 34 haftaligim hala kullaniyorum, emzirme sonuna kadar kullanmayi dusunuyorum, zarari yok faydasi var 😊
_mira_2022 Mysmrt folik asitin bir zararı yok ben 9 aya girdim hamile olmamışdan öncede kullanıyordum taki şimdiye kadar da kullanıyorum zararı yok faydası vardır. ☺️